marți, 4 august 2009

Insula Pastelui




Iorana korua,

Ieri a fost ziua bunicii mele (93) - sa-mi traiasca, multumesc! In cinstea evenimentului m-am rasfatat cu o cavalcada - cateva ore am fost doar eu, Puna (calul), drumul, dealurile, vantul, culturile de cartof dulce si plantatiile de ananas. Si inca 6 zapaciti cu caii lor. Majoritatea zapacitilor din Franta, caii toti localnici. Stiati ca in Insula Pastelui sunt mai multi cai decat locuitori? Cica sunt cam 4000 de locuitori si peste 5000 de cai.

Deocamdata nu pot decat sa postez doua poze, una cu bestia si alta cu Maestrul Hotu (sculptor si pictor cu diploma, spirit liber si neingradit de conventii sau de Pinochet). La sora lui (coana Elvira) am stat. Amandoi m-au privat de somn, indopandu-ma cu povesti.

Fug - nu pot sa povestesc acum - fetele cu care stau (toate bioloage braziliene) incearca sa ma convinga de doua ore intr-o spaniportungleza ce fiinte minunate sunt liliecii. Daca nu ajungem la consens presimt ca nu dormim.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu