duminică, 7 iunie 2009

inapoi in civilizatie

Motto:"...si cand era soarele de doua sulite pe cer, a plecat in lumea larga si in toiul lui de voinic." (Mihai Eminescu - Fat-Frumos din Lacrima)

Ne-am intors din infernul verde. N-am apucat sa scriu nimic pentru ca ne-am si iuresit catre Venezuela (acum suntem in Merida). Asa ca urmeaza sa scriu diseara despre cum am supravietuit suisurilor si coborasurilor, cum am trecut un rau de 9 ori intr-o zi, cum am gatit la lumina lanternei si a unei lumanari - si am si mancat ce-am gatit, cum nu am putut impiedica sacrificarea unui porc dar am boicotat infruptarea din el. Plus povesti despre rapiri de turisti (ghidul nostru a scapat aunci cu o fuga curajoasa), cum am trecut frontiera cu Venezuela, cum am dormit intr-un love-hotel in Maracaibo.

Sa traim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu